GigaBash – Ultraman 4 Characters Pack
Ultraman DLC'en tilføjer 4 nye spilbare karakterer fra Ultraman-universet: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan og Camearra! Hver af dem har unikke træk og ikoniske evner, som set på storskærmen.