GigaBash – Ultraman 4 Characters Pack
Dodatek Ultraman zawiera cztery nowe grywalne postaci z uniwersum Ultramana, są to: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan i Camearra! Każda z nich ma specjalne ruchy i charakterystyczne umiejętności znane z ekranu.