GigaBash - Ultraman 4 Characters Pack
Ultraman DLC'si Ultraman evreninden 4 yeni oynanabilir karakter ekliyor: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan ve Camearra! Her biri ekranda görüldüğü gibi benzersiz hareket setlerine ve ikonik yeteneklere sahip.