GigaBash - Final Ascension DLC
Denne DLC tilføjer Gaya Gigaman"" og ""Zargorah"", to af GigaBashs karakterer, der har fået nye former, nye evner og et helt nyt kapitel i Gigamans historietilstand.
Bruger du vingernes azurblå flamme til at bringe håb som Gaya Gigaman? Eller tager du det, du vil have, som Zargorah og smadrer verden?"