GigaBash - Final Ascension DLC
Ten dodatek dodaje dwie postacie: to „Gaya Gigaman” oraz „Zargorah”, dwie postacie gry GigaBash otrzymują nowe zdolności, dodano również nowy rozdział fabuły o Gigamanie.
Czy przyniesiesz nadzieję na błękitnych skrzydłach płomieni jako Gaya Gigaman? A może odbierzesz, co twoje, jako Zargorah, i zniszczysz cały świat?