GigaBash - Final Ascension DLC
Adaletin alevleri parlak mavi yanıyor! Bu DLC; GigaBash karakterlerinden "Gaya Gigaman" ve "Zargorah"a yeni formlar, yeni yetenekler ve yepyeni bir hikaye bölümü kazandırıyor.
Bu DLC; GigaBash karakterlerinden "Gaya Gigaman" ve "Zargorah"a yeni formlar, yeni yetenekler ve Gigaman için yepyeni bir hikaye bölümü kazandırıyor.
Yıldızları Yutan Zargorah’ın yükselişi karşısında titreyin! Bu yeni tehdit, Şeytan Yıldız’ın hızını ve Yok Oluş Ejderhası’nın gücünü tek bir yıkıcı Titan'da birleştiriyor. O kükrediğinde, ortalık tam anlamıyla cehenneme döner!
Adaletin Şampiyonu Gigaman, Gaya Gigaman olarak yeni bir forma bürünüyor! Ancak ezeli düşmanı Zargorah, onun için değerli olan her şeyi tehdit ediyor. Peki bu ikisi karşı karşıya geldiğinde neler olacak? Gigaman, her şeyin sonunu durduracak gücü bulabilecek mi? Bunu, Gigaman için sunulan yepyeni Hikaye Modunda keşfedin!