GigaBash - GAMERA -Rebirth- DLC
This DLC adds "Gamera" and "Guiron" from the iconic Gamera series in their modern, fully animated incarnations into GigaBash, featuring their own unique skillsets.
Will you embody the cutting edge of Guiron and strike terror upon the world? Or will you don the shell of Gamera to purify and protect your allies?