GigaBash - GAMERA -Rebirth- DLC
DLC ini menampilkan "Gamera" dan "Guiron" daripada siri ikonik Gamera, dari penjelmaan GAMERA -Rebirth- ke dalam permainan, menampilkan set kemahiran unik mereka yang tersendiri.