GigaBash - MechaJURAS Free DLC
Bu ücretsiz DLC, GigaBash’in orijinal karakteri "MechaJURAS"ı oyuna ekliyor. Titanları yok etmek için devasa Roket Matkabı ve düşmanları uzaktan yakalamak için bir Kıskaç Pençesi içeren benzersiz bir hareket setiyle donatılan MechaJURAS, ortaya çıkmaya hazır!