GigaBash - Mighty DLC: R.O.J.A.K & Balzarr
Will you invade Earth as “Balzarr”, the Demon Star? Or will you serve as mankind’s last line of defense with the super mech, “R.O.J.A.K.”? This DLC adds “Balzarr” and “R.O.J.A.K.,” 2 original GigaBash characters, to the game, both featuring unique abilities and playstyles.