GigaBash - Mighty DLC: R.O.J.A.K & Balzarr
Czy zaatakujesz Ziemię jako „Balzarr” zwany Demoniczną Gwiazdą? A może okażesz się ostatnią linią obrony ludzkości za pomocą supermecha „R.O.J.A.K.”? Niniejszy pakiet zawartości do pobrania dodaje do gry „R.O.J.A.K.” i „Balzarr” – 2 oryginalne postacie GigaBash.