Ten dodatek wprowadza do gry postać Ultramana/Emi z filmu Ultraman: Rising, z charakterystycznymi umiejętnościami znanymi z filmu animowanego, stanowiącą połączenie w jednej postaci Ultramana oraz nowonarodzonej kaiju Emi.