GigaBash - Ultraman Zero DLC
This DLC adds "Ultraman Zero" and "Ultraman Belial", two iconic Ultras who are each other's antithesis, as seen in their 2009 classic "Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie" debut forms. Each legendary character comes with their unique skills and devastating moves.
This DLC adds "Ultraman Zero" and "Ultraman Belial", two iconic Ultras who are each other's antithesis, as seen in their 2009 classic ""Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie"" debut forms. Each legendary character comes with their unique skills and devastating moves in a loving homage to their enduring legacy.
Ultraman Zero
A warrior who has made missteps and overcome them, Ultraman Zero is a proficient fighter from the Land of Light, an Ultra! Using the Zero Sluggers to keep enemies at bay, Emerium Slashes to pummel them at range, and a storied experience with space martial arts, Ultraman Zero is a master of combat. This is a hero who understands that power without justice is dangerous!
Ultraman Belial
Once destined for greatness, Ultraman Belial gave it all up for power and pride. Wielding the powerful Giga Battlenizer, Ultraman Belial stands at the spearpoint of revenge against the Land of Light and all its people. The alien genes infused within this fallen Ultra give it fearsome abilities and strength to match the fury within. Claws, fireballs, lightning, and darkness: Ultraman Belial is ferocity itself!
One craved power and paid for it, the other overcame that craving to grow more powerful. Which one will you manifest in the arena? The hot-headed hero, Ultraman Zero? Or the vengeful Ultraman Belial, all rage and roiling fury?"