GigaBash - Ultraman Zero DLC
Denne DLC tilføjer "Ultraman Zero" og "Ultraman Belial", to ikoniske Ultraer, der hinandens antiteser, som de kunne ses i deres klassiske "Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie"-debutformer fra 2009. Hver legendarisk karakter har sine egne unikke evner og altødelæggende træk.
Denne DLC tilføjer "Ultraman Zero" og "Ultraman Belial", to ikoniske Ultraer, der hinandens antiteser, som de kunne ses i deres klassiske ""Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie""-debutformer fra 2009. Hver legendarisk karakter har sine egne unikke evner og altødelæggende træk i denne hyldest til deres vedholdende arv.
Ultraman Zero
En kriger, der har begået fejl og overvundet disse fejl: Ultraman Zero er en dygtig kæmper fra Land of Light - en Ultra! Ultraman Zero bruger Zero Sluggers til at holde fjenderne på afstand, Emerium Slashes til at tæske dem på tæt hold og har stor erfaring i nærkamp i rummet. Ultraman Zero er en mester i kamp. Det er en helt, der forstår, at styrke uden retfærdighed er farligt!
Ultraman Belial
Ultraman Belials skæbne var engang storhed men valgte i stedet styrke og stolthed. Ultraman Belial bruger den mægtige Giga Battlenizer og står i spidsen for hævn mod Land of Light og dets folk. Aliengenerne, der er blevet ført ind i denne faldne Ultra, giver den frygtindgydende evner og styrke, der matcher dens indre vrede. Kløer, ildkugler, lyn og mørke: Ultraman Belial er ren vildskab!
Den ene hungrede efter styrke og betalte prisen, den anden overvandt sulten og blev endnu stærkere. Hvem vil du manifestere i arenaen? Den hidsige helt, Ultraman Zero? Eller den hævngerrige Ultraman Belial, der er fyldt med raseri og vrede?