GigaBash - Ultraman Zero DLC
Ten dodatek zawiera dwie znane postacie Ultr: to Ultraman Zero i Ultraman Belial, odwiecznych przeciwników, znanych z filmu „Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie”. Każda legendarna postać ma niepowtarzalne umiejętności i niszczące ruchy.
Ten dodatek zawiera dwie znane postacie Ultr: to Ultraman Zero i Ultraman Belial, odwiecznych przeciwników, znanych z filmu „Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie”. Każda legendarna postać ma niepowtarzalne umiejętności i niszczące ruchy, co jest wyrazem hołdu dla ich spuścizny.
Ultraman Zero
Ultraman Zero, wojownik, który popełnił błędy, ale je naprawił, to skuteczny Ultra z Krainy Światła! To mistrz walki, wykorzystujący Zerowe Pociski do powstrzymywania przeciwników, Cięcia Emerium do zadawania im obrażeń na odległość i inne techniki kosmicznych sztuk walki. Jest bohaterem, który rozumie, że potęga bez sprawiedliwości jest niebezpieczna!
Ultraman Belial
Ultraman Belial, niegdyś mający ogromny potencjał, poświęcił wszystko dla władzy i dumy. Belial, dzierżący Giga Battlenizera, chce wywrzeć zemstę na Krainie Światła i jej ludności. Geny obcych obecne w upadłym Ultra dają mu przerażające umiejętności i siłę dorównującą jego furii. Pazury, kule ognia, pioruny i mrok. Ultraman Belial to wcielenie zajadłości!
Jeden pożądał władzy i słono za to zapłacił, drugi przezwyciężył tę żądzę, aby stać się jeszcze potężniejszym. W którego wcielisz się na arenie? Czy będzie to porywczy Ultraman Zero? Czy może żądny zemsty Ultraman Belial, pełen gniewu i furii?