Gladiator: Blades of Fury
Gladiator: Blades of Fury, orta çağ döneminde geçen bir yakın dövüş aksiyon dövüş oyunudur. Oyuncular Barbarlar, Suikastçılar, Şövalyeler ve Cüceler olmak üzere dört farklı klandan gladyatör olarak oynayabilirler. Tüm kahramanlar benzersizdir ve kendi silahlarına, becerilerine ve dövüş tarzlarına sahiptir.
Turnuva modunda dövüş becerilerinizi test edin ve şampiyon gladyatör olarak taçlandırılmak için en yüksek fiyatı talep edin. Heyecan verici hızlı maç modu, becerilerinizi geliştirmek için hızlı bir oyun oynamanıza ve pratik yapmanıza olanak tanır. Dövüş sanatını öğrenirken farklı ortamları keşfedin.