Gladiator : Blades of Fury Demo
Gladiator: Blades of Fury to gra akcji polegająca na walce w zwarciu, której akcja rozgrywa się w okresie średniowiecza. Gracze mogą wcielić się w gladiatora z czterech różnych klanów, a mianowicie Barbarzyńców, Zabójców, Rycerzy i Krasnoludów.