Gladiator : Blades of Fury Demo
Gladiator: Blades of Fury is a melee combat action fighting game set during the medieval period. Players can play as a gladiator from four different clans, namely the Barbarians, the Assassins, the Knights, and the Dwarves. All heroes are unique and have their own weapons, skills, and fighting styles.