Gloomy Eyes
Sonsuza dek karanlığa gömülmüş, yaşayanlar ve yaşayan ölüler arasındaki çatışmalarla parçalanmış bir dünyada, iki özel ruhun kalbinde hâlâ zayıf bir umut ışığı parıldıyor. Gloomy Eyes, tatlı bir zombi çocuk olan Gloomy ve kurallara meydan okuyan munzur kız Nena'nın takım olup gün ışığını geri getirmek için çıktıkları macerayı anlatıyor.
Tamamen tek oyunculu bir oyunda hem Gloomy'yi hem de Nena'yı kontrol et, karakterler arasında geçiş yaparak zihin açıcı çevresel bulmacaları çöz. Her karakterin kendine has yetenekleri var ve bu müthiş berbat karanlıkta ilerlemek için her ikisinin de becerilerine ve garipliklerine ihtiyacın olacak.
Dehşetin büyüyle buluştuğu bir dünyaya adım at. Tim Burton'ın sanat tarzından esinlenen Gloomy Eyes, ürkütücü bir çekicilik, esrarengiz bir güzellik ve iç ısıtan bir kasvet fışkıran, aşkla yaratılmış bir evren sunuyor. Sinirleri gerecek vahşet ya da korkutma numaraları yok, sadece yaşayan ölü duygularını harekete geçirecek acayip ve tekinsiz bir atmosfer var.
Her bölüm, görsel açıdan ürkütücü bir çekiciliğe ve dehşet verici derecede hoş ayrıntılara sahip, el yapımı, büyüleyici, döndürülebilir bir dioramadan oluşur. Bu minyatür dünyaları farklı açılardan keşfederken sırları ortaya çıkar, bulmacaları çöz ve asla yaşanmaması gereken bir aşkın hikayesini oyna.