GNOG
GNOG is a 3D puzzle game set in a tactile world of toys and secrets. Point, click, grab, poke, spin, pull, and play with uniquely charming monster heads as you explore the hidden worlds inside them. Filled with eye-catching designs, playful interactions, and a rich, reactive soundtrack, the hand-crafted heads come to life in either standard play or in VR.
Inspired by real-world toy designs, every GNOG head is a miniature world to discover. Grab a bookcase and spin it to reveal a hidden pile of coins, slide levers to navigate a damaged ship through outer space, crank a wheel to cook a stew on the stove – each playful interaction generates lively feedback and surprising consequences. Set to a relaxing and dynamic soundtrack that evolves with each level, the surreal worlds and joyful puzzles of GNOG will have you turning heads.