Go Mecha Ball
Slip kræfterne løs fra fire forskellige våbenbærende mechs, hver med sit eget unikke arsenal af våben, evner og opgraderinger. Dyk ned i kaosset, mens du opdager synergier, finpudser din spillestil og navigerer gennem et stadigt skiftende landskab af rasende robotter, kolossale bosser og arkade-lignende forhindringer.
Med over 25 værktøjer til masseødelæggelse til din rådighed og mere end 20 finurlige evner at mestre, kan du tilpasse din mech for at dominere konkurrencen. Udforsk fire visuelt imponerende verdener fyldt med fjender og udfordringer, der hver især udgør en spændende legeplads for dine ballistiske eskapader.
Gør dig klar til en elektrificerende fusion af færdigheder, strategi og kaos i Go Mecha Ball – det ultimative eventyr venter!