Go Mecha Ball
Roguelike ilerlemeli bu çift çubuklu nişancı oyununda yükleyin ve yola çıkın! Pinball tarzı fizik kuralları ve yıkıcı silahlar karışımıyla arcade tarzı seviyelerde yolunuzu açın. Düşman bot dalgalarını yenin, büyük patronlarla savaşın ve koşular arasında mekanizmanızı yükseltin.
Kullanabileceğiniz 25'ten fazla kitle imha aracı ve ustalaşabileceğiniz 20'den fazla ilginç yetenekle, mekanizmanızı özelleştirerek rekabette hakimiyet kurun. Düşmanlar ve zorluklarla dolu, görsel olarak çarpıcı dört dünyayı keşfedin; her biri balistik maceralarınız için heyecan verici bir oyun alanı sunuyor.
Go Mecha Ball'da beceri, strateji ve kaosun heyecan verici birleşimine hazır olun - nihai macera sizi bekliyor!