Goat Simulator Remastered
Hedefin ne mi? Kaos yaratmak! Kiminle? Keçi Pilgor'la! Geçtiğimiz 10 yılı boynuzların kuma gömülü şekilde geçirdiysen seni bilgilendirelim. Goat Simulator, bir keçi olarak oynadığın ve olabildiğince fazla yıkıma sebebiyet vermeye çalıştığın bir oyun. Her seviyede puan toplamak için etrafa tosla, ters taklalar at ve havada süzül. Bir NPC'nin gününü berbat etmek için yaratıcı yöntemler bul.
Goat Simulator Remastered, kimsenin talep etmediği bir yeniden yapım. Bu yeniden yapım, orijinal oyunla ilgili sevdiğin her şeyin üzerine yeni ve iyileştirilmiş grafikler, güncellenmiş dokular, yeni parıltılı ışıklandırma ve yepyeni bitki görselleri ekleyerek ileri teknoloji keçi simülasyonu konusunda lider olduğunu bir kez daha gösteriyor. Ayrıca Mutator özelliğini de tamamen yeniden düzenledik, artık istediğin tüm ""keçileri"" kullanışlı oyun içi menüsü üzerinden seçebileceksin. Tabii önce hepsini yakalaman gerekiyor!
Genel optimizasyon ve hata giderme gibi daha az heyecanlı şeyler de yaptık. Merak etme, çoğunlukla sıkıcı hataları giderdik.
Goat Simulator Remastered tümüyle aptalca bir oyun. Bundan 10 yıl önce keçi simülasyonu türünü ilk keşfettiğimizden beri de tümüyle aptalca bir oyun olarak kaldı. Bunu daha önce de söylemiştik ama tekrar etmekte fayda var, bu parayı kesinlikle başka bir şeye harcamalısın. Mesela şık bir şapka ya da bir çuval tuğla alabilirsin veya arkadaşlarınla toplanıp gerçek bir keçi satın alabilirsiniz.