God of War Ragnarök
Santa Monica Studio przedstawia kontynuację chwalonej przez krytyków gry God of War z 2018 r. Wyrusz w epicką, poruszającą podróż, w czasie której Kratos i Atreus uczą się stawiać na swoim i odpuszczać. Wersja na PC opracowana przez Jetpack Interactive.