God of War Ragnarök – Cyfrowa Edycja Deluxe
Santa Monica Studio przedstawia kontynuację chwalonej przez krytyków gry God of War z 2018 r. Wyrusz w epicką, poruszającą podróż, w czasie której Kratos i Atreus uczą się stawiać na swoim i odpuszczać – teraz na PC.