God of War Ragnarök Dijital Deluxe Sürümü
Santa Monica Studio'dan eleştirmenlerin beğenisini kazanan God of War'un (2018) devamı geliyor. Bu destansı serüvende Kratos ve Atreus'un içsel yolculuklarına katılın. Şimdi PC'de.