God of War
Minęło wiele lat od czasu, gdy Kratos wywarł swą zemstę na bogach Olimpu. Teraz mieszka pośród skandynawskich bóstw i potworów. W tym okrutnym świecie, który nie zna przebaczenia, będzie musiał walczyć o przetrwanie… i przygotować do tej walki swojego syna.
Kratos znów stawia czoła roli ojca. Jest mentorem i obrońcą Atreusa – syna, który chce za wszelką cenę zdobyć jego szacunek. Wyprawiając się z dzieckiem w niebezpieczną podróż, będzie musiał okiełznać szał, który od dawna kierował jego życiem.
Odkryj doskonałe połączenie jakości z wydajnością. Wykorzystaj moc SI i poznaj możliwości oferowanej przez wybrane karty graficzne NVIDIA technologii NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling), umożliwiającej grę z wyższą liczbą klatek na sekundę i generowanie pięknych, ostrych obrazów. Ciesz się niesamowicie responsywną rozgrywką dzięki oferowanej przez karty graficzne GeForce technologii redukcji opóźnień NVIDIA Reflex, która pozwoli Ci szybciej reagować i wyprowadzać skomplikowane kombinacje ciosów.