God of War
Olimpos Tanrılarından aldığı intikamın üzerinden yıllar geçen Kratos, artık İskandinav Tanrılarının ve canavarlarının diyarında sıradan bir insan olarak yaşıyor. Bu sert ve acımasız dünyada hayatta kalabilmek için savaşmak ve oğluna da aynısını öğretmek zorunda.
Kratos yeniden bir baba. Onun saygısını kazanmaya kararlı oğlu Atreus'un akıl hocası ve koruyucusu olarak, bir yandan oğluyla son derece tehlikeli bir dünyada ilerlerken diğer yandan da âdeta onun simgesi olan öfkesini bastırmak ve kontrol etmek zorunda.
Mermer taş ve sütunlarla kaplı gösterişli Olimpos'tan çıkıp Viking öncesi İskandinav kültürünün amansız orman, dağ ve mağaralarına gelen Kratos, kendi yaratık, canavar ve tanrı panteonu olan yeni ve bambaşka bir diyarla karşı karşıya.
Kalite, performansla buluşuyor. Belli başlı Nvidia GPU'larında kare hızlarını artırmak ve güzel, keskin görüntüler elde etmek için NVIDIA Derin Öğrenme Süper Örnekleme (DLSS) teknolojisinin yapay zekâ gücünden yararlan. GeForce GPU'larda arzu ettiğin tepkisel oyun deneyimiyle daha hızlı tepki verebilmeni ve daha sert kombolar yapabilmeni sağlayan NVIDIA Reflex Düşük Gecikme teknolojisini kullan.