GODBREAKERS: Deluxe Items Pack
Forvandl din arketype med den eksklusive Deluxe-genstandspakke. Knus guderne med stil ved hjælp af disse matchende sæt af hoveder og våbenskins. Få dit fartøj til at stråle med unikke farver og glødeffekter.