GODBREAKERS: Deluxe Items Pack
Özel Deluxe Items Pack ile Arketip'ini değiştir. Bu birbiriyle uyumlu baş ve silah görünümleriyle tanrılara meydan oku. Eşsiz renkler ve parıltı efektleriyle ışılda.