GODBREAKERS: Halloween Supporter Pack
Halloween Supporter-pakken føjer et hjemsøgende, nyt look til din Godbreaker, samtidig med at den giver din figur en dosis mørk energi og uhyggeligt lys. Få fjenderne til at skælve, mens du slik eller ballader dig frem til Monads hjerte.