GODBREAKERS: Halloween Supporter Pack
Pakiet wspierającego „Halloween” dodaje nowe, upiorne kreacje dla twojego Godbreakera, napełniając twoją postać mroczną energią i złowrogim światłem. Spraw, by wrogowie drżeli na myśl o psikusach, jakie zamierzasz im sprawić po drodze do serca Monadu.