GODBREAKERS: Halloween Supporter Pack
Halloween Supporter Pack ile Godbreaker karakterine ürkünç ve yeni bir görünüm ekleyerek karanlık enerjiyi ve tüyler ürpertici ışığı içine işle. Monad'ın kalbine giden yolda şaka yaparak şeker toplarken düşmanları korkudan titret.