Godfall Ascended Edition
Save Aperion. You are the last of the Valorian knights, masters of combat equipped with legendary armor called Valorplates. Ascend in Godfall, a first-of-its-kind, looter-slasher, melee action-RPG.
Aperion is on the precipice of ruin. You are the last of the Valorian knights, god-like masters of melee combat equipped with legendary armor sets called Valorplates. Ascend in Godfall, the first-of-its-kind, looter-slasher, melee action-RPG.