Godfall Ascended Edition
Uratuj Aperion. Wciel się w postać jednego z ostatnich rycerzy z zakonu Valorian, mistrzów walki odzianych w legendarne pancerze Valorplate. Wznieś się na szczyty w Godfall — pierwszej grze akcji RPG tego typu łączącej walkę wręcz ze zbieraniem łupów.