Godfall Challenger Edition Story Upgrade
Upadły bohater Macros zwrócił się przeciw własnemu bratu. Jego czyny już pogrążyły Aperion w wojnie i zniszczeniu. Macros i jego przyboczni dążą teraz do zdobycia mocy bogów, aby umocnić swe panowanie. Tobie, jako Bohaterowi Aperionu, przypada zadanie powstania przeciw Macrosowi. Walcz, podążając przez królestwo!