Godfall - Fire & Darkness Expansion
Fire & Darkness unlocks a new realm brimming with new threats to extinguish and loot to claim. Step foot for the first time into the Fire Realm, where an all-consuming darkness threatens to spread throughout Aperion and choke the world of all light.