Godfall – rozszerzenie Fire & Darkness Expansion
Fire & Darkness oferuje nową krainę pełną śmiertelnych niebezpieczeństw do pokonania i wspaniałych łupów. Po raz pierwszy wkrocz do Fire Realm, gdzie wszechogarniająca ciemność grozi rozprzestrzenieniem się na cały Aperion i pozbawieniem świata wszelkiego światła.