Godfall - Fire & Darkness Genişletmesi
Fire & Darkness, ortadan kaldırman gereken yeni tehditler ve ele geçireceğin ganimetlerle dolu yeni bir diyarı açıyor. Her şeyi tüketen karanlığın Aperion'a yayılmak ve dünyadaki tüm ışığı boğmak üzere olduğu Fire Realm'e ilk adımını at.