Ulepsz do edycji Godfall: Ultimate Edition
Godfall: Ultimate Edition to kompletna edycja Godfall i najlepszy sposób na doświadczenie tego tytułu. Doświadcz całej zawartości w jednym zestawie zawierającym grę podstawową oraz rozszerzenie Fire & Darkness i odblokuj pakiety kosmetyczne Ascended i Pre-order, które umilą Ci podróż.