Godfall: Ultimate Edition'a Yükselt
Godfall: Ultimate Edition, Godfall'un keyfini çıkarmanın en iyi ve en eksiksiz yoludur. Tek bir pakette birleştirilmiş her şeyi deneyimle - ana oyun, Fire & Darkness Genişletmesi ve yolculuğun için Yükselmiş (Ascended) ve Ön Sipariş (Pre-order) Kozmetik Paketlerinin kilidini aç.