God's Trigger O.M.G. Edition
— Ponad 70-stronicowy artbook ze szkicami postaci i konceptami poziomów (całkiem zacne rzeczy!)
— 10 tapet z grafikami z gry w wysokiej rozdzielczości (z ilością wyczesanych grafik nie da się przesadzić)