God's Trigger
God’s Trigger is a power fantasy where you dispatch enemies with speed and precision in a balet of blood and explosions.
Each character brings their own unique powers. With a treasure trove of weapons and customizable special abilities you have the means to annihilate your enemies in just the way you like.
Switch freely between Harry and Judy, the Angel and the Demon, at any moment in solo mode, or grab a friend and work together in co-op for even greater bloodshed!