Gods Will Fall - Valley of the Dormant Gods Season Pass
Slumbering in an upturned world devoid of time or place lies Anord Rith, a forgotten lord of the ancient age of chaos. Formed of three monstrous greatworms, she’s an adversary that's unpredictable with her multi-pronged attack style.
Part 3 is automatically available for those that own the Valiant Edition of Gods Will Fall.