Przepustka sezonowa do gry Gods Will Fall – The Valley of the Dormant Gods
W zniszczonym świecie wyjętym spoza czasoprzestrzeni drzemie Anord Rith, zapomniana władczyni z dawnej epoki chaosu. Istota jest złożona z trzech potwornych, ogromnych robaków, z których każdy może atakować gracza, co czyni tego przeciwnika wielce nieprzewidywalnym.
Część 3 jest automatycznie dostępna dla posiadaczy wersji Valiant Edition gry Gods Will Fall.