Goetia 2
Co może przydarzyć się dwojgu kochanków podczas krótkiego pobytu w Wenecji we Włoszech? Spośród wszystkich możliwych scenariuszy rozdzielenie i bycie oszukanym przez demona z pewnością nie było tym, czego Daphné i Luca się spodziewali.
Przebudzony jako czysta dusza w pogmatwanym świecie Luca zostaje uwięziony w rzeczywistości Buera, demona o ukrytych motywach.
Będzie musiał odnaleźć drogę do Daphné i własnego ciała, rozwiązując zagadki i wykorzystując wszystko – notatki, książki, napotkane duchy, elementy dekoracji i (częściowe) informacje Buera – aby odzyskać dawne życie.
Goetia jako seria jest oparta na jednej zasadzie: w tych przygodach typu „wskaż i kliknij” wcielasz się w rolę czystej (poniekąd), żywej duszy.
Ponad 80 pomieszczeń do odkrycia, każde z nich ma własny klimat i wyzwania i jest podzielone są na 5 obszarów do zbadania. Od starych, klasycznych weneckich rezydencji po opuszczone wyspy laguny – odkryjesz wiele sekretów związanych ze sztuką przywoływania demonów.
Luca budzi się jako czysty duch. Jak ma chwytać przedmioty i przechowywać je na później? Zamiast klasycznego systemu ekwipunku Goetia polega na opętywaniu przedmiotów, aby móc je kontrolować.
W grze Goetia znajduje się 5 różnych obszarów do odkrycia. Zaczniesz od archiwum, a później przejdziesz przez różne inne miejsca w Wenecji. Kiedy wszystkie obszary zostaną odkryte, możesz wrócić do dowolnego pomieszczenia, w dowolnym momencie, aby rozwiązać zagadki, zebrać więcej informacji lub po prostu pospacerować.
Ale uważaj: choć mogą wydawać się atrakcyjne, zdobycie tych zdolności spowoduje, że poczujesz się nieco zbyt komfortowo w świecie, do którego nie należysz.