GOG GALAXY
Darmowa aplikacja GOG GALAXY to Twoja przepustka do świata tysięcy gier dostępnych na GOG, od klasyków i wyjątkowych gier indie aż po nowoczesne hity.
GOG GALAXY pozwala Ci uporządkować gry z różnych platform w postaci jednej funkcjonalnej i estetycznej biblioteki za pośrednictwem oficjalnych i tworzonych przez społeczność integracji.
Importując wszystkie gry z GOG, Epic Games Store i innych platform, możesz zainstalować i uruchomić każdą posiadaną grę na PC, śledzić wszystkie swoje osiągnięcia, rozegrane godziny i zgromadzone gry, a nawet sprawdzić, którzy znajomi są online i w co aktualnie grają.
Dzięki GOG GALAXY możesz cofnąć się w czasie, aby ponownie lub po raz pierwszy doświadczyć przygód w tych ponadczasowych grach komputerowych.
Rozwiązanie DRM zastosowane na platformie GOG ułatwia ponowne pobieranie gier, tworzenie ich kopii zapasowych na zewnętrznych dyskach twardych i grę offline w trybie dla pojedynczego gracza – dzięki temu nie musisz korzystać ze zdalnych serwerów ani posiadać dostępu do Internetu.