GOG GALAXY
Ücretsiz GOG GALAXY uygulaması, klasiklerden tutun da bağımsız oyunlara ve modern, popüler oyunlara kadar GOG üzerinde mevcut olan binlerce oyunun dünyasına açılan bir kapıdır.
Resmi ve topluluk üretimi entegrasyonlar sayesinde GOG GALAXY, farklı platformlardaki oyunlarını işlevsel ve muhteşem bir kütüphane haline getirmeni sağlar.
GOG, Epic Games Store ve diğer platformlardan oyunlarını içe aktararak elindeki tüm PC oyunlarını kurup başlatabilir; başarımlarını, kaç saat oynadığını ve elindeki oyunları hep beraber takip edebilir; hangi arkadaşlarının çevrimiçi olup ne oynadığını görebilirsin.
GOG GALAXY sayesinde PC oyunlarının uçsuz bucaksız tarihinde yeniden gezinebilir veya bu tarihi ilk kez keşfedebilirsin.
GOG'un DRM'siz yaklaşımı sayesinde oyunları yeniden indirmek, harici sabit disklere yedeklemek ve çevrimdışı tek oyunculu olarak oynamak kolaydır. Uzak sunuculara veya internet erişimine ihtiyaç duymazsın.