Going Under
Going Under, başarısız olmuş teknoloji startup'larının lanetli harabelerini keşfetmek üzerine kurulu satirik bir dungeon crawler oyunudur. Neo-Cascadia adında bir distopya şehrinde ücretsiz çalışan bir stajyer olarak şirket kampüsünün altındaki yöntemsel olarak üretilmiş sıra dışı zindanlardan geçerken ofis çöplerini silahın olarak kullanacaksın.
Going Under'ın zindanlarında dizüstü bilgisayarlardan süpürgelere ve destek yastıklarına kadar hemen hemen her şey silah olarak kullanılabilir. Normal silahlar da bulunabilir fakat dikkatli olmazsan bir anda kırılabilirler. Stajında hayatta kalmak istiyorsan dikkatli oynamak ve duruma göre doğru silahı seçmek bir zorunluluk.
İş arkadaşların için Görevleri bitirerek onlar üzerinde Prestij kazan ve özgün bonuslarının kilidini aç. Neo-Cascadia, Fizzle'ın kökenleri ve Cubicle olarak bilinen kargo drone'u imparatorluğunun nasıl şehre hakim olduğu hakkında daha çok bilgi öğren. Kendini ve şirketini yerin dibine girmekten kurtarabilir misin?