UFO ROBOT GRENDIZER – The Feast of the Wolves
Po raz pierwszy w historii gier wideo wejdź na pokład legendarnego robota Grendizer i walcz z siłami zła w obronie naszej planety Ziemi!
Przygotuj się na niezapomnianą przygodę z Grendizerem, słynnym gigantycznym robotem. Ta gra akcji/przygodowa na podstawie kultowego serialu animowanego przeniesie Cię do serca uniwersum jej twórcy, Go Nagaia, i da Ci szansę pilotowania najpotężniejszego z robotów, używając go do walki z siłami zła.
Po zniszczeniu Planet Fleed przez Vega Empire, Książę Daisuke przyjmuje schronienie na naszej planecie. Zostaje przyjęty i adoptowany przez Genzo Umona, i mieszka na Shirakaba Farm. Podczas gdy inwazja Vegi na Ziemię jest nieunikniona, Daisuke będzie bronił planety z pomocą Grendizera, ogromnego robota ukrytego głęboko w obserwatorium Genzo Umona. Z pomocą Koji Kabuto książę z Planet Fleed będzie nieustannie odpierał ataki Vegan Empire i walczył ze swoimi straszliwymi robotami, Monstronefami, które zostały wysłane, by go zniszczyć.
Graj jako Daisuke i jego kolosalny robot, walcząc w epickich bitwach w wielu trybach rozgrywki: Pilotując Spazera (latający moduł, w którym znajduje się Grendizer), strzelając w trybie Shoot 'em up w TFO Kojiego Kabuto, oraz w trybie akcji/przygody z kamerą trzecioosobową, sterując Grendizerem. Użyj jego kultowych i niszczycielskich ataków, aby zniszczyć przerażające Monstronefy i ocalić ziemię.
Wciel się w Daisuke i poznaj wiele ważnych postaci podczas sekwencji dialogowych w kultowych środowiskach serii, które zostały pieczołowicie odtworzone zgodnie z projektami oryginalnej serii.
I wreszcie, zdobywaj punkty doświadczenia podczas wypełniania misji, aby zdobywać nowe umiejętności i ulepszać swoje moce.
Emitowany we Francji ponad 40 lat temu kultowy serial animowany Grendizer inspirował swoją bogatą w zwroty akcji historią aż kilka pokoleń. Kilka milionów ludzi na całym świecie wciąż pamięta jego przemiany i piorunujące pięści.